Inlägg: 2401895
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: veni försökte andra men hade gått 5 min. Ja? Tycker du inte det?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ersa: Efter mycket skriverier om Honken så läste jag precis i GD:
"Honken menar att han inte kan bidra under matcherna, Lindbäck vill inte ens ha honom nära under matcherna, däremot analyserar dom ju före och efter och när det är träning."
"Honken menar att han inte kan bidra under matcherna, Lindbäck vill inte ens ha honom nära under matcherna, däremot analyserar dom ju före och efter och när det är träning."
+ 2