Inlägg: 2402073
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Som jag sagt tidigare skönt att du står stadigt mot alla soff coacher som attackerar vildsint och som genast blir tyst när Brynäs börjar vinna igen. Blir en tuff match i mot Luleå borta men inte omöjlig men tufft möjligen kommer dessa utomordentliga soff coacher få vatten på sin kvarn ytterligare en match . Men i slutändan så står dom där med långnäsa och har svårt erkänna att deras att hockey expertis inte räckt speciellt långt.
+ 3
Jag förstår att det känns jättejobbigt nu och det där med alibiuttalande är väl nån sorts skyddsåtgärd och sista desperat försök från skamsna soffbedömare tar till för att övertyga andra om att man minsann ändå har rätt, vad dom insatta och kunniga i frågan än säger....