Inlägg: 2402613
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Är rätt skrämmande när man ser att Kvist, Birgersson, Hedberg, Bergman, Palve, Strömgren och Ljungkrantz alla är ordinarie i vårt lag och förväntas snurra på 4 femmor. Även om dom två sistnämnda är bra mellan varven så är det alldeles för mycket mellanmjölk i det här laget för att vi ska kunna ta kliv jämfört med förra säsongen.
Om inte Alcén lyckas tokvärva under novemberuppehållet (vilket jag har svårt att se) så får vi nog som bäst sikta in oss på en placering likt förra säsongen.
Om inte Alcén lyckas tokvärva under novemberuppehållet (vilket jag har svårt att se) så får vi nog som bäst sikta in oss på en placering likt förra säsongen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Hahaha totalt utspelade mot ett gnetarlag som
Luleå känns ju bra.
Tur att Lindbäck verkar vara taggad ikväll iaf. Bra start där.
Luleå känns ju bra.
Tur att Lindbäck verkar vara taggad ikväll iaf. Bra start där.
+ 1
Han är för dålig