Inlägg: 2403222
Sv: A proposito de nada
ersa: Instämmer angående ”veven” - här ligger en hund begraven! Jag tror man vill frigöra pengar.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Instämmer angående ”veven” - här ligger en hund begraven! Jag tror man vill frigöra pengar.
Japp, eller så trivs han helt enkelt inte längre.
Snygg seger igår föresten, se till och vinn imorn också mot bottenlaget från Skåne
Japp, eller så trivs han helt enkelt inte längre.
Snygg seger igår föresten, se till och vinn imorn också mot bottenlaget från Skåne
+ 5