Inlägg: 2403228
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Om man tittar på istiden så hur ledarstaben matchar laget. Det matchar de ledande spelare mer
Sv: A proposito de nada
Idag var det ett svagt anfallsspel som fällde avgörande. Dåligt driv och skott på mål.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{7981}: Ja, låter som en trolig förklaring om det nu stämmer att VV själv vill bort.
Att han inte fick stå igår trots Lindbäcks tavlor mot SAIK tror jag dock inte har nåt med saken att göra.
Där har det nog som sagt isf mer handlat om att det ingått i planeringen att målvakterna i förväg ska veta vilka matcher man ska stå så att dom hinner förbereda sig och att en ev sämre insats som den Lindbäck gjorde mot SAIK, inte har ansetts vara tillräcklig grund för att bli direkt bestraffad genom en bänkning i nästa match.
Ibland kan det ju vara bättre i såna lägen att låta den syndande målvakten få en ny chans att revanschera sig direkt i nästa match, vilket väl också skedde med Lindbäck igår.
Att han inte fick stå igår trots Lindbäcks tavlor mot SAIK tror jag dock inte har nåt med saken att göra.
Där har det nog som sagt isf mer handlat om att det ingått i planeringen att målvakterna i förväg ska veta vilka matcher man ska stå så att dom hinner förbereda sig och att en ev sämre insats som den Lindbäck gjorde mot SAIK, inte har ansetts vara tillräcklig grund för att bli direkt bestraffad genom en bänkning i nästa match.
Ibland kan det ju vara bättre i såna lägen att låta den syndande målvakten få en ny chans att revanschera sig direkt i nästa match, vilket väl också skedde med Lindbäck igår.
+ 1


Sedan skulle det ha varit intressant och höra Alcen ang vesalinen. vad som gjorde att det inte var intressant stämde?