Inlägg: 2403237
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72:
Nu var det ju ett bra målvaktsarbete igår,
men är det öppen konkurrens om att få spela och man ser tabbarna från förra matchen så skulle jag i VVs ställe starkt undra vad som pågår - om inte ett ok att få lämna vid lämpligt tillfälle utlovats.
Utifrån ditt uttalande om VV, som jag delar, och om man tänker långsiktigt så var det ju fel bro att ev. bränna. Verkligen synd isf, VV hade verkligen varit något att hoppas på även framöver.
Det måste nog till någon från busschaufförsskrået för att se det som något positivt att VV vill lämna oss.
Risken är ju stor att vi får en ny andremålvakt som riskerar att släppa 1-2 tavlor per match då den får chansen att lira - eller än värre pga yttre faktorer tvingas till spel.
Synd, jävligt synd, om VV lämnar - oavsett bakomliggande faktorer.
Nu var det ju ett bra målvaktsarbete igår,
men är det öppen konkurrens om att få spela och man ser tabbarna från förra matchen så skulle jag i VVs ställe starkt undra vad som pågår - om inte ett ok att få lämna vid lämpligt tillfälle utlovats.
Utifrån ditt uttalande om VV, som jag delar, och om man tänker långsiktigt så var det ju fel bro att ev. bränna. Verkligen synd isf, VV hade verkligen varit något att hoppas på även framöver.
Det måste nog till någon från busschaufförsskrået för att se det som något positivt att VV vill lämna oss.
Risken är ju stor att vi får en ny andremålvakt som riskerar att släppa 1-2 tavlor per match då den får chansen att lira - eller än värre pga yttre faktorer tvingas till spel.
Synd, jävligt synd, om VV lämnar - oavsett bakomliggande faktorer.
+ 3
Han är ung, hungrig och riktigt duktig, klart att han vill byta klubb o få chansen att få spela fler matcher.
En tanke bara, jag kanske är ute o cyklar…