Inlägg: 2403338
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag tror inte Veven är Brynäsare efter uppehållet.
Jag hoppas fortfarande på att Jonas Johansson och Theodor Niederbach kommer komma in.
Mål minne:
Kvartsfinal 1 99 mot Djurgården. Brynäs leder med 3 eller 4 0 mot Dif borta. Har för mig att Janne Larsson gjorde alla mål utom det sista. Tommy melker Melkersson slänger iväg ett fladder slagga från mittzon som på nått vis stället Tommy Söderström helt o hållet. Och pucken går rätt in.
Kul mål!
Ett annat roligt mål är när Ove molin gör ett snurrmål och sätter pucken med backhand i snurren. Mot Timrå tror jag det var samma säsong som månsson var hos oss.
Jag hoppas fortfarande på att Jonas Johansson och Theodor Niederbach kommer komma in.
Mål minne:
Kvartsfinal 1 99 mot Djurgården. Brynäs leder med 3 eller 4 0 mot Dif borta. Har för mig att Janne Larsson gjorde alla mål utom det sista. Tommy melker Melkersson slänger iväg ett fladder slagga från mittzon som på nått vis stället Tommy Söderström helt o hållet. Och pucken går rätt in.
Kul mål!
Ett annat roligt mål är när Ove molin gör ett snurrmål och sätter pucken med backhand i snurren. Mot Timrå tror jag det var samma säsong som månsson var hos oss.
+ 3
Isf är det ju jävligt märlige att Lindbäck själv säger att han inte vill ha nån dadda under matcherna, det bara stör honom.
Och att Honken säger att han inte heller vill peta för mkt i målvakterna under match.