Inlägg: 2404093
Sv: A proposito de nada
Närmsta domaren tvekade länge och såg inte ut att vilja blåsa. Höjde armen när han hörde publikens visslingar. Alltid nåt, det hade vi iaf tjänat ihop till…
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: det är bussigt av domarna att ge pp när det är mindre än en minut också.
Sv: A proposito de nada
För en som inte kan se matchen idag så undrar man hur det ser ut förutom att Palve fyller år då? 😅