Inlägg: 2404210
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge:
Jag säger såhär som jag sagt förut:
Konkurrensen i dagens Brynäs är helt enkelt för dålig så Manner har inget annat val än att spela Palve som uppenbarligen är ur form just nu.
Jag säger såhär som jag sagt förut:
Konkurrensen i dagens Brynäs är helt enkelt för dålig så Manner har inget annat val än att spela Palve som uppenbarligen är ur form just nu.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Så är det absolut. Kan dock gissa att Manner likt vi andra är ganska missnöjd med Palves insats hittils.
+ 1
Utöver åsikten att Manner nog är bättre lämpad att bedöma Palves vara eller inte vara, än vad nån av oss härinne är.