Inlägg: 2404328
Sv: A proposito de nada
Davey85: Fördelen med kvällens förlust och den är inte att förringa, vi slipper nog Huge och Lars-Göran på forumet under uppehållet.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Back: Och vi slipper undervupoehålletvframförallt och förhoppningsvis (ingen garanti dock) ditt och andra gamnackade gnällkärringars medgångsklagande som hörs efter varje förlust.
Heller inte att förringa, måste jag säga…
Heller inte att förringa, måste jag säga…