Inlägg: 2405539
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
AW-M89: Det var Pettis som sa att Monitor tar lönen men det var visst felaktigt.
Sv: A proposito de nada
AW-M89: Här kan vi fixa ekonomin till en toppspelare: www.brynas.se/supporter/fansens-varvning
Länkar:
Fansens värvning - Brynäs IF
Fansens värvning - Brynäs IF
+ 1
Sv: A proposito de nada
AW-M89: var det inte skriverier om att Brynäs bara betalade 50k i månaden själva för Larsson?
Kanske inte monitor betalar resten, men någon annan sponsor?
Kanske inte monitor betalar resten, men någon annan sponsor?
+ 1
Hade det varit så att en sponsor betalade de 3.6 miljonerna så hade brynäs haft möjlighet att värva 2-3 forwards till utöver Larsson.
Nu blev det hittills bara en Strömgren för under 30k