Inlägg: 2405587
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
LKV:
Tack!
Naturligtvis blandar jag ihop Mario med hans brorsa Adrian och deras tid tillsammans i junior landslaget.
Däremot som du säger var alla 3 i Modo samma tid, Dima, Mario och Adrian.
Så dom känner varandra rätt bra.
Dessutom tror jag Mario känner Berra, Anton och Johan relativt bra också. Kan ha spelat ihop under Tre Kronor tidigare.
Tack!
Naturligtvis blandar jag ihop Mario med hans brorsa Adrian och deras tid tillsammans i junior landslaget.
Däremot som du säger var alla 3 i Modo samma tid, Dima, Mario och Adrian.
Så dom känner varandra rätt bra.
Dessutom tror jag Mario känner Berra, Anton och Johan relativt bra också. Kan ha spelat ihop under Tre Kronor tidigare.
+ 1
Dock gjorde Mario och Dima 3 matcher ihop i Modo säsongen 13/14, samt att Mario och Alcen gjorde en säsong ihop i Rögle för 13 år sedan.
Det känns dock som någon annan varit inne på som att du har en jäkla övertro på Mario, hans poängbästa säsong i SHL är 27 poäng vilket är enda gången han varit över 20 poäng. Förvisso något högre snitt i KHL men jag är tveksam till om detta är rätt spelare att satsa på.