Inlägg: 2406134
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Rafalski var ju tyvärr inte så bra, under tiden i Brynäs. Men du har helt missat Brad Berry alltså? (Han var i och för sig inte alls bra - men en kultspelare!)
Brian Felsner platsar kanske inte? Angell petad pga. hög lön?
Brian Felsner platsar kanske inte? Angell petad pga. hög lön?
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Du glömde Cody Franson som 8e back 😉
Minns han rätt bra under den korta period han var hos oss.
Knuffade så enkelt bort motståndare minns jag haha.
Var med i den klassiska ute matchen mot Timrå.
Du glömde Cody Franson som 8e back 😉
Minns han rätt bra under den korta period han var hos oss.
Knuffade så enkelt bort motståndare minns jag haha.
Var med i den klassiska ute matchen mot Timrå.
+ 4
Jamie Ram
Gunderson - Phillips
Rafalski - Bergeron
Genoway - Zanetti
7:e : D. Clarke
Bissett - Scott - Clark
Paille - Parks - Johnson
Dixon - Harder - Harper
Miller - Wallace - Wanvig
13:e Felsner
Coach: Wayne Fleming
Notiser:
* Ram enda tillgängliga målvakten
* Zanetti går lite före i kön för att han var en personlig favorit
* Palushaj, Sweatt och Angell petade p g a disciplinära skäl. Detta gör att Miller och Wanvig slår sig in i truppen.