Inlägg: 2406152
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas:
Personligen skulle jag gärna se Kempe i Leksand men det lär inte hända om max kommer till oss igen, tror faktiskt Kempe kan gå riktigt bra om han hamnar i SHL, han petar många forwards i SHL trots att han blir 35 nästa år.
Personligen skulle jag gärna se Kempe i Leksand men det lär inte hända om max kommer till oss igen, tror faktiskt Kempe kan gå riktigt bra om han hamnar i SHL, han petar många forwards i SHL trots att han blir 35 nästa år.
+ 2
Jag tror faktiskt att vi kommer plocka in en kille som heter Intet Vihardetvihar. En billig rightare som även Alcen har bra koll på. 👍