https://youtu.be/dd-W8CdIdMQ
Inlägg: 2406572
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin:
Ja den där rivaliteten snackar man inte bort, jag håller på Oilers sedan sent 80 tal och rivaliteten med Flames har varit stark i alla år, jag avskyr inte flames men är glad när dom förlorar.
Kul och se Claude Lemieux i början av klippet, också en spelare som betydde mer för Colorado än vad folk tror, sakic foppa och blake i all ära men foppa sa i någon intervju att Lemieiuxs betydelse på isen är ovärderlig
www.youtube.com/watch?v=lcZwxgTTyD8
Ja den där rivaliteten snackar man inte bort, jag håller på Oilers sedan sent 80 tal och rivaliteten med Flames har varit stark i alla år, jag avskyr inte flames men är glad när dom förlorar.
Kul och se Claude Lemieux i början av klippet, också en spelare som betydde mer för Colorado än vad folk tror, sakic foppa och blake i all ära men foppa sa i någon intervju att Lemieiuxs betydelse på isen är ovärderlig
www.youtube.com/watch?v=lcZwxgTTyD8
+ 1
Satan vad hockeyn var mer underhållande förr. Inget jäkla daltande.
Dags att damma av vhs-spelaren.