Inlägg: 2406966
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas:
Hahaha 34 olika kedjor hahaha..
Måste ju bara betyda att Olesen inte är shl mässig.
Sen att Palve är flyttad till 4e kedjan med Kvist och Wille tyder väl på att man är väldigt besvikna på Oulas säsongsinledning. Och att man inte tror så speciellt mycket på honom.
Tror det blir svårt för Palve att lyfta i sitt spel 5 mot 5 med dessa spelare.
2+2 på alla matcher är under all kritik. Han har 1 ass i spelare 5 mot 5. Och tror knappast det blir fler med Kvist bredvid sig...
Hahaha 34 olika kedjor hahaha..
Måste ju bara betyda att Olesen inte är shl mässig.
Sen att Palve är flyttad till 4e kedjan med Kvist och Wille tyder väl på att man är väldigt besvikna på Oulas säsongsinledning. Och att man inte tror så speciellt mycket på honom.
Tror det blir svårt för Palve att lyfta i sitt spel 5 mot 5 med dessa spelare.
2+2 på alla matcher är under all kritik. Han har 1 ass i spelare 5 mot 5. Och tror knappast det blir fler med Kvist bredvid sig...
+ 1
Sen ger han sig även på ett riktigt mission impossible, att hitta kedjekamrater som får igång Olesens produktion. Han har hittills testats i 34 olika kedjekombinationer utan resultat.
Man måste bara gilla Manners guts!