Inlägg: 2407028
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zzz: Det är väl lite som inkilningen i AIK, med galgarna.
Hur gick det med de spelarna?
Kom någon upp i allsvenskan?
Sånt kan ju hänga kvar som negativt om personen.
Fullt förståligt...
Hur gick det med de spelarna?
Kom någon upp i allsvenskan?
Sånt kan ju hänga kvar som negativt om personen.
Fullt förståligt...
Sv: A proposito de nada
Zzz: Det är ingen rättighet att spela i NHL.
Han tvingade grabben att äta en klubba som dom hade pissat på och har terroriserat honom i flera år.
Hans drömmar om NHL gick i kras och det är inte mer än rätt.
Han tvingade grabben att äta en klubba som dom hade pissat på och har terroriserat honom i flera år.
Hans drömmar om NHL gick i kras och det är inte mer än rätt.
+ 27
Inför draften skickade han ett mail till samtliga NHL-klubbar och beskrev sin historia vilket gjorde att han sjönk från en första runda spelare till när Arizona plockade honom som 111, vilket var kontroversiellt även då.
Han kanske fortfarande är en idiot, men om allt baseras på hans agerande innan 14 så anser jag att det är helt galet.