Inlägg: 2407661
Sv: A proposito de nada
Dem 4 kommande matcherna sänds Brynäs matcherna på cmore hockey, (huvudsändning. )Känns som vi alltid brukar spela sjuk hockey eller totalt kass hockey när det är huvudsändningar. Hoppas iaf 2/4 vinster/
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skagge: skrikLena o Johan"lortis"Edlund ja vad kan gå fel...absolut ingenting 4 raka o 12 pinnar in på kontot,
Forza Brynäs
Forza Brynäs
+ 2