Inlägg: 2407674
Sv: A proposito de nada
De fyra senaste matcherna jag har gått på har Brynäs förlorat. Beklagar i förskott, för ikväll ska jag gå igen.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nittontolv: hmm alla bryter ju trender mot Brynäs men med Brynäs bryter ingen trender!
+ 3
Sv: A proposito de nada
nittontolv: kan du inte använda den gamla sjyssta ik Sätra jackan man hade på 90 talet på matchen ikväll? 🥰🥰
+ 1