Inlägg: 2407734
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Lite väl stora ord om honom kan jag känna. 3 poäng på 13 matcher i Tappara i år och 10 poäng på 34 matcher i Rögle ifjol är väl inget man riktigt går igång på. Möjligt att det kan vara värt att chansa om marknaden verkligen är stendöd men njaaaa...
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Jag tror han har mer i sig, han var bra i HV 7 poäng på 8 matcher och + 7
Skillnad på SHL och HA visst men jag tror ändå att han skulle göra enorm nytta, han är dessutom en ganska bra 2 vägs spelare som är bra defensivt också.
Jag tror han har mer i sig, han var bra i HV 7 poäng på 8 matcher och + 7
Skillnad på SHL och HA visst men jag tror ändå att han skulle göra enorm nytta, han är dessutom en ganska bra 2 vägs spelare som är bra defensivt också.