Inlägg: 2408954
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: tröjligan vinner vi VARJE år.
Blir tufft idag, FBK…, boogie-team😬😬
Som jag brukar säga; FBK har seriens bästa lag på papperet, regerande mästarna, hög lägstanivå.
Kan vinna även när spelet inte sitter.
Senast var vi HELT chanslösa….
Håll tummarna boys & girls.
Blir tufft idag, FBK…, boogie-team😬😬
Som jag brukar säga; FBK har seriens bästa lag på papperet, regerande mästarna, hög lägstanivå.
Kan vinna även när spelet inte sitter.
Senast var vi HELT chanslösa….
Håll tummarna boys & girls.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Och vilket intro FBK bjuder på. Vi kan bara drömma om det på Monitor
+ 1
Menvifårse…
Fan vilka snygga dräkter vi har jämfört med alla andra lags lapptäcken av reklam.