Inlägg: 2408963
Sv: A proposito de nada
Spacebb: Lite eld och musik? Så jävla imponerad är i alla fall inte jag…
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: FBK: intro, blekt. Brynäs intro, musik och stämning är ett skämt.
DIF och AIK, världsklass oftast. Överlägset bästa/högljudda klackarna.
Yeeeeeeeesssss, Smacke bonk
DIF och AIK, världsklass oftast. Överlägset bästa/högljudda klackarna.
Yeeeeeeeesssss, Smacke bonk
+ 1
Sv: A proposito de nada
Regnställ? Check. Sänkt förväntningar? Check. Lördag? Check! Im going in.
Skämt åsido, hoppas vi kan bjuda upp idag och bryta vår dåliga streak mot Fbk.
Tips: Fbk - Bif 2-3 OT
Skämt åsido, hoppas vi kan bjuda upp idag och bryta vår dåliga streak mot Fbk.
Tips: Fbk - Bif 2-3 OT
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: En knäpptyst ERP med boogierock från 70-talet ger fan inte heller någon ribba i brallorna.