Inlägg: 2408972
Sv: A proposito de nada
{9382}: Verkligen inte. Men nu jämförde jag inte med vårt eller nåt annat intro utan bara konstaterade att detta var töntigt…speciellt med allsången sen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Hade hellre en töntig allsång i Gävle med istället för en pinsam tystnad.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Skittöntigt. Hatar de där allsångsintrona vare sig det är fotboll eller hockey. Spela en låt och släpp puckjäveln.
+ 2