Inlägg: 2409078
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: PRECIS vad jag skrev innan match.
Vi här i forumet tycker att Brynäs är det bästa laget hittills, tar tom ledningen.
MEN FBK vänder under samma period utan att spela bra, typiskt FBK.
De har givetvis hjälpts av PP men det är ofta det är så här det ser ut när de spelar, oavsett PP eller inte ..
Vi här i forumet tycker att Brynäs är det bästa laget hittills, tar tom ledningen.
MEN FBK vänder under samma period utan att spela bra, typiskt FBK.
De har givetvis hjälpts av PP men det är ofta det är så här det ser ut när de spelar, oavsett PP eller inte ..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vi spelar ändå bra. Kan vi fortsätta med det och inte slås ned av alla BP så kanske vi kan få med oss nåt hem till Gävle. Fortsätt vara på de jävlarna bara.
+ 9