Inlägg: 2409102
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: det är väl bättre att han tar den jämfört med att han inte skulle ta den? Vad klockan visar är väl helt irrelevant.
Sv: A proposito de nada
Teori: Domarna har bokat bord för en fin middag nånstans i Karlstad centrum efter matchen. En klassisk 70/30-favör för Fbk och alibi-PP:n för Brynäs ser till att de i lugn och ro kan njuta av kvällen utan påhälsningar från packade värmlänningar.
+ 4