Inlägg: 2409841
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sätra: Håller med till viss del då jag också ogillar HV.
Jag är smålänning och även om vi är snåla så fyller smålänningar arenan i Jönköping match efter match, och gjorde så även i allsvenskan.
Det gör tyvärr att HV har en ekonomi som snart gör dom till ett topplag igen..
Jag är smålänning och även om vi är snåla så fyller smålänningar arenan i Jönköping match efter match, och gjorde så även i allsvenskan.
Det gör tyvärr att HV har en ekonomi som snart gör dom till ett topplag igen..
+ 1
Snuskig förening med storhetsvansinne så det knackar i hela Småland. Hoppas dom håller sig därnere.