Inlägg: 2410036
Sv: A proposito de nada
Farsang: Ska rätta mig själv. "Mikko hoppas och tror att han ganska snart är tillbaka". Han sa alltså inget om just torsdag.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: gäller att hålla tummarna att det är en rejäl lårkaka eller något bara👍🏼 sen om Palve kan fortsätta spela stabilt och resten av laget spelar som dem gjorde i lördags så ser jag hellre att Larsson står över en match extra för att vara på den säkra sidan.
Eller till och med bättre än i lördags!
Eller till och med bättre än i lördags!
+ 4