Inlägg: 2410096
Sv: A proposito de nada
Peja: Nja, ordagrant sa man väl iofs att Örebro och Brynäs HAR varit heta på Kempe, kan ju betyda att man senare dragit öronen åt sig när prislappen blivit känd…
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: 300 fördelat på 6 månader dec-april blir ungefär 150/mån om man skulle ha honom en hel säsong
+ 1
Sv: A proposito de nada
Wennerholm hyllar Sklenicka nåt rejält i Sportbladet!
Menar att han känns som samma härförare som Jonathan Pudas och Theodor Lennström!
Klassas som #1 på största Fyndet i SHL
Menar att han känns som samma härförare som Jonathan Pudas och Theodor Lennström!
Klassas som #1 på största Fyndet i SHL
+ 12