Inlägg: 2410375
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Det här ser ännu sexigare ut tycker jag:
Rödin - Larsson - Ölund
Timashov - Palve - Scott
Eklind - Björninen - Ljungkrantz
Olesen - Birgersson - Strömgren
Olesen tränade fortfarande i PP spelet. Trist som fan! Tycker inte han får ut ett skit i den spelformen.
Bättre att köra Ljungkrantz där som har grym form!
Rödin - Larsson - Ölund
Timashov - Palve - Scott
Eklind - Björninen - Ljungkrantz
Olesen - Birgersson - Strömgren
Olesen tränade fortfarande i PP spelet. Trist som fan! Tycker inte han får ut ett skit i den spelformen.
Bättre att köra Ljungkrantz där som har grym form!
+ 3
Rödin - Palve - Ölund
Ljungkrantz - Björninen - Eklind
Strömgren - Birgersson - Olesen
Tycker det laget ser intressant ut personligen om Larsson är tillbaka.