Inlägg: 2410392
Sv: A proposito de nada
Davey85: Personligen så föredrar jag IKO, men det beror väl mest på att jag inte bor så långt ifrån Jönköping o varit o sett HV - BIF åtskilliga gånger, o har en del mindre trevliga minnen av fansen. Inte riktigt lika illa som i Linköping, men nästan.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72: Jag tar också hellre IKO än HV då jag tycker IKO spelar en attraktiv hockey. Sen är det väl så att för SHL i stort är det bättre med HV i SHL.
Åka ut ser jag gärna att LHC gör. Inte en jäv-l utanför Linköping skulle sakna den skitklubben
Åka ut ser jag gärna att LHC gör. Inte en jäv-l utanför Linköping skulle sakna den skitklubben
+ 13
Sv: A proposito de nada
Blir intressant att se utvecklingen på J20 förvärvet.
Länkar:
Mai Crnkic - Elite Prospects
Mai Crnkic - Elite Prospects
+ 2