Inlägg: 2411561
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Reagerade också på den, spelsinne från domaren i det läget hade varit att vinka av icingen...men som sagt, nivån är ju pinsam på de svartvita herrarna.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: ja jag kände så också, och det var ju innan det faktiskt blev mål. Men även dessa mindre bra bedömningar påverkar ju också. Inte bara utvisningar. Men å andra sidan ska Lindbäck ha den.
Nevertheless, jämn match. Ganska slarvigt från båda håll.
Nevertheless, jämn match. Ganska slarvigt från båda håll.