Inlägg: 2411627
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Måste va jobbigt att ha en sån oseriös målvakt. Jag skulle tok strejka om jag va utespelare.
Han torskar återigen matchen. Shit va dålig han är.
Han torskar återigen matchen. Shit va dålig han är.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Han känns inte påslagen…
Trist att ligga under tycker nog vi varit lite starkare än leksand hittills
Trist att ligga under tycker nog vi varit lite starkare än leksand hittills
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Brynäs spelar sig in i matchen - Sen kommer en ny tavla…… målvaktsbyte nu!
+ 1