Inlägg: 2413585
Svarskommentarer
Sv: Game!
Zappaholic: Skulle gärna se att man var lite hårdare, inte lika förlåtande emot spelar som gör misstag. Bänka. In med hungriga juniorer. Skapa en konkurrensmentalitet. Släng om i kedjor.
+ 2
Sv: Game!
Zappaholic: Jag vet inte om det är spets bland forwards som behövs, vi gör ju hyfsat mycket mål. Men laget behöver breddas då truppen är lövtunn. Vi har ju bara 5-6 backar och 9 forwards som är SHL mässiga, resten håller inte måttet. När då både Larsson och Kinnvall är borta, och PP spelet inte heller fungerar, då ser det ut så här..
Kors i taket, vi gjorde mål… Så dags nu..
Kors i taket, vi gjorde mål… Så dags nu..
Vi var ju på väg att lyfta men så blev det som det brukar.