Inlägg: 2414484
Sv: A proposito de nada
Mattson: Huge säger alltid ok till det Brynäs gör/inte gör, gammalt hockeyordspråk
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Självklart.
Jag litar mer på vad Manner och Alcen med deras insyn och kunskaper gör för att åstadkomma ett så optimalt resultat möjligt, än vad vi oinsatta och mörkerfamlande soffbedömare tvärsäkert tycker att man borde göra i alla lägen.
Oinsatta och ändå tvärsäkra hockeysoffbedömare vet alltid bättre än yrkesfolket som är insatta och mer kunniga.
Sen gammalt, en annan hockeydevis som alltid gäller…
Jag litar mer på vad Manner och Alcen med deras insyn och kunskaper gör för att åstadkomma ett så optimalt resultat möjligt, än vad vi oinsatta och mörkerfamlande soffbedömare tvärsäkert tycker att man borde göra i alla lägen.
Oinsatta och ändå tvärsäkra hockeysoffbedömare vet alltid bättre än yrkesfolket som är insatta och mer kunniga.
Sen gammalt, en annan hockeydevis som alltid gäller…
+ 1