Inlägg: 2414654
Sv: A proposito de nada
Farsang: Aldrig fattat grejen med Fagervall, tycker hans lag alltid är usla.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10063}:
Aldrig fattat grejen med Fagervall, tycker hans lag alltid är usla.
Fagervall gjorde det bra i Björklöven därför fick han SHL kontraktet i Malmö, annars Luleå flopp Malmö flopp och nu Djurgården flopp.
Aldrig fattat grejen med Fagervall, tycker hans lag alltid är usla.
Fagervall gjorde det bra i Björklöven därför fick han SHL kontraktet i Malmö, annars Luleå flopp Malmö flopp och nu Djurgården flopp.
+ 2