Inlägg: 2414823
Sv: A proposito de nada
Davey85: Bör bli en enkel resa för Oskarshamn ikväll. Men skulle vara kul med skräll, vi skulle verkligen behöva poäng.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Förväntar mig ärligt talat inga poäng ikväll, bonus om vi tar 1 pinne.
Hur är det Rödda och Kinnvall? Kommer dom till spel? Någon som vet?
Hur är det Rödda och Kinnvall? Kommer dom till spel? Någon som vet?
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: det såg ju så bra ut efter Färjestad matchen, nu känns det mest dystert. Känns som att luften har gått ur lite. Synd när vi möter dem lagen som vi bör kunna slå.
+ 1