Inlägg: 2414980
Sv: A proposito de nada
AW-M89: Tror inte det handlar så mycket om Alcén. Handlar nog mer om att klubben ska frigöra mer pengar till spelartruppen. Nästan alla värvningarna är ju uppenbarligen spelare som är handplockade av Manner och inte Alcén. Det är inte Alcén som sitter på mandatet om att kunna frigöra pengar till spelartruppen.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Alcen sköter förhandlingar med agenter, visst?
Där ligger hans jobb, få ner lönerna på spelarna som ska in.
Där ligger hans jobb, få ner lönerna på spelarna som ska in.
+ 1