Inlägg: 2417141
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi har ju byggt så i många år. Varför lär sig ingen ansvarig för laget????
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Var ute med hunden och funderade på om det skulle stå 2-0 eller 3-0, till min förvåning står det 0-1......
Kom även på mig att sakna Sallinen/Pettersson/Molin
Då är det illa!
Kom även på mig att sakna Sallinen/Pettersson/Molin
Då är det illa!
+ 1