Inlägg: 2417599
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bara börja kolla varje Malmö match.
Kolla hur dom spelar.
Kolla hur dom äter.
Kolla hur dom spelar fotboll innan.
Kolla hur dom också är sämst i serien.
Kolla om dom vill köra bäst av 5 istället så vi slipper se så många matcher i kvalet.
Kolla hur dom spelar.
Kolla hur dom äter.
Kolla hur dom spelar fotboll innan.
Kolla hur dom också är sämst i serien.
Kolla om dom vill köra bäst av 5 istället så vi slipper se så många matcher i kvalet.
+ 2
Sv: A proposito de nada
JanT: Förr eller senare ryker vi. Och inget tycks kunna stoppa det. Man har i alla fall haft gott om tid att vänja sej vid tanken.
+ 1
Blir det utfallet lär vi ligga sist tillsammans med Malmö när halva serien är spelad på en nivå fullt jämförbar med de 3 senaste skitsäsongerna.
Som kalenderbitare kan jag även meddela att målskillnaden ger en mycket bra fingervisning om var ett lag kommer att hamna i tabellen......
Orkar föreningen vända detta ännu en gång?
Jag är skeptisk...