Inlägg: 2417969
Sv: A proposito de nada
Jugge: Om forumet missat det blev Brynäs utsett till århundradets lag för någon vecka sedan. Då har man rätt att ställa mycket höga krav. Brynäs har med få undantag inte levt upp till förväntningarna sedan de år de spelade bra. Detta förbannade gyttjekrälande varje år måste få ett slut. Otroligt jobbigt som supporter att se denna ynkedom är efter år.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Asterix: Det var en fin utmärkelse, men laget som fick priset har några år på nacken nu, snart 50 år sen
Tidernas Klubblag
Nacka HK 1985–1998
Brynäs IF 1966–1972
Men i sak håller jag med, kravställning leder framåt
Tystnad och strutsbeteende och bagdabobs ger motsatt effekt
Tidernas Klubblag
Nacka HK 1985–1998
Brynäs IF 1966–1972
Men i sak håller jag med, kravställning leder framåt
Tystnad och strutsbeteende och bagdabobs ger motsatt effekt
+ 4