Inlägg: 2418241
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: En fråga som poppar upp är varför du hänger här?
Det enda du gör är ju att dumförklara alla soffcoacher som inte har nån insyn. Jag personligen skulle aldrig läsa eller skriva på ett forum där jag tycker olika än 99,9% av alla andra.
Hela tiden.
Vad får du ärligt ut av hockeysnack? Ärligt nyfiken...
Det enda du gör är ju att dumförklara alla soffcoacher som inte har nån insyn. Jag personligen skulle aldrig läsa eller skriva på ett forum där jag tycker olika än 99,9% av alla andra.
Hela tiden.
Vad får du ärligt ut av hockeysnack? Ärligt nyfiken...
+ 15
Sen kan yrkesfolket mkt väl ha gjort vad man kan begära, en degradering kan ju ha berott på många saker och som ansvariga i huvudsak inte måste få hela skulden för.