Inlägg: 2418733
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vad är det för jävla försvarsspel av Brynäs. Så jäkla dåligt
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jag är en sån sjuk looser men jag lockas faktiskt att stänga av detta. Brynäs är en storlek mindre i hur man agerar på isen… Vi har inte ens 10% chans idag.
DÄR! Kom 1-2…
Brynäs är usla. Så jävla usla!! God natt!
DÄR! Kom 1-2…
Brynäs är usla. Så jävla usla!! God natt!
+ 3