Inlägg: 2418785
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Japp, tyvärr är det i år det händer!
Tråkigt att se att lagbygget som helhet inte håller.
De andra lagen är mycket bättre.
Tråkigt att se att lagbygget som helhet inte håller.
De andra lagen är mycket bättre.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lindström: Fast det är ju inte mot lag som Frölunda vi ska vinna. Det är ju mot Oik, Hv och Lhc.
+ 1