Inlägg: 2418816
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Lyssna när en MoDoit pratar med er. Då kanske ni undviker konkurs.
Sv: A proposito de nada
bradberry:
De spelar en fruktansvärt dålig hockey just nu. Helt utan struktur och linjer.
Att de sen gång på gång gör individuella misstag som straffar laget gör ju inte saken bättre.
Det är sån skillnad att titta på hur andra lag spelar PP vs Brynäs spel i PP.
De andra lagen ökar tempot i passningsspelet och har rörelse.
Brynäs drar ned på tempot och står stilla.
De spelar en fruktansvärt dålig hockey just nu. Helt utan struktur och linjer.
Att de sen gång på gång gör individuella misstag som straffar laget gör ju inte saken bättre.
Det är sån skillnad att titta på hur andra lag spelar PP vs Brynäs spel i PP.
De andra lagen ökar tempot i passningsspelet och har rörelse.
Brynäs drar ned på tempot och står stilla.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Halva Sverige ser den här matchen som visas i Tv 4.
Bra hockey propaganda
Bra hockey propaganda
+ 3
Sv: A proposito de nada
bradberry: Så här brukar det se ut matcherna innan vi sparkar tränaren. Ingen lösning den här gången.
+ 7
Seriöst!
Vad är det för hockey man spelar? Får det se ut så här? Jag är nästan chockad över hur dåligt det är…