Inlägg: 2419026
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: håller med - ingen tränare har gjort bättre - men hur gör man för att få energi om vi hamnar i kval match 52?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: finns säkert en plan av de som är insatta och pålästa, läs styrelserummet/båset. Det är ju de som som kan uttala sig då de har kunskap.
NU kom det sista målet för dagen i Gävle…
NU kom det sista målet för dagen i Gävle…
+ 1
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: nu är jag egentligen ingen förespråkare att manner är grundproblemet, tvärtom. För mig sitter problemet i väggar och tak kallat Brynäs som sen siprar ner och in i allt.
Men.
Att säga att ingen tränare skulle gjort det bättre, det känns som att ta i lite..
Men.
Att säga att ingen tränare skulle gjort det bättre, det känns som att ta i lite..
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Aclen kommer ringa Tom Wandell och hoppas han ger energi till laget
+ 4