Inlägg: 2419054
Sv: A proposito de nada
JanT: Om det blir målskillnad som avgör i slutet av säsongen kommer det att kännas fruktansvärt bittert med alla dessa insläppta mål i 6mot5 som man dragit på sig vid flermålsunderlägen. Laget är iskallt och låg redan under med 2 mål, fanns inte på kartan att Brynäs skulle kunna vända. Det är inte första gången som coacherna agerar på det sättet och alltid med samma konsekvens.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Fast att spela på målskillnad när man ligger under med 2-4.. hallå!? Då är man helt ute och cyklar. Klart Mikko måste chansa, det finns ju en möjlighet att de kan få in en puck.
Fast att spela på målskillnad när man ligger under med 2-4.. hallå!? Då är man helt ute och cyklar. Klart Mikko måste chansa, det finns ju en möjlighet att de kan få in en puck.