Inlägg: 2419089
Sv: A proposito de nada
Supportern: Snart kommer väl någon dåre och längtar efter loser-Bulan vars meriter är ett par förlorade finaler och konsekvent gnäll på domarna.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9382}:
väntat matchresultat, men blir man gång på gång frånåkt i egen zon så spelar nog tränaren inte så stor roll. Lojt agerande i såååå många situationer. Slipper vi kval så får vi vara mycket nöjda. I år igen.
väntat matchresultat, men blir man gång på gång frånåkt i egen zon så spelar nog tränaren inte så stor roll. Lojt agerande i såååå många situationer. Slipper vi kval så får vi vara mycket nöjda. I år igen.