Inlägg: 2419105
Sv: A proposito de nada
Skrivs om avsaknad av ledare på isen, men man kan ju tycka att om vi inte har den ledaren på isen så borde han finnas i båset och sporra killarna. Men, det verkar vi uppenbarligen inte ha.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Med Larsson och Rödin tillbaka och 2 nya fw så kanske vi klarar kontraktet.
Låna ut kvist och Birgersson till HA.
Är Alcen som bestämmer Brynäs framtid nu.
Låna ut kvist och Birgersson till HA.
Är Alcen som bestämmer Brynäs framtid nu.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Falken: finns inga riktiga ledare i denna förening. Inte med rätt inställning och mentalitet iaf.