Inlägg: 2419636
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Går ändå försvara Greg lite där, han har ju varit vår bästa spelare nu när herr Rödin och Larsson är borta. Jobbar stenhårt och man ser på kroppsspråket att han tävlar nåt utav bara fan. Hans omgivning gör det inte lätt för honom.
Bara kolla t.ex Palves ingripande på 2-4, står som en jävla kona som Lasu bara glider förbi. Kinnvall gestikulerade t.o.m.
Eller Timashovs filmningar..
Vikten av lagets frånvaro, individuella misstag och fjärdekedjans lack of skills är för tung för honom att bära.
Bara kolla t.ex Palves ingripande på 2-4, står som en jävla kona som Lasu bara glider förbi. Kinnvall gestikulerade t.o.m.
Eller Timashovs filmningar..
Vikten av lagets frånvaro, individuella misstag och fjärdekedjans lack of skills är för tung för honom att bära.
Däremot så har du förstås rätt i att truppen är för tunn och ingenting (nja) finns bakom dessa två herrar på anfallssidan.
Palve, Dima, Björninen, Scott om jag nu skall hänga ut några så förväntade man sig ju spelare som skulle kunna bidra offensivt men det har vi sett mycket av denna säsong. Var det beror på att vissa spelare inte presterar är svårt att säga, känningar, karaktärerna, Manner, jag vet inte faktiskt men vi behöver Larsson och Rödin i alla fall.