Inlägg: 2419715
Sv: A proposito de nada
Davey85: Björninen har trots allt ett poängsnitt på 0,5 poäng/match. Ingen såg väl honom som någon som skulle vinna poängligan, så jag vet inte riktigt vilka förväntningar folk har.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9382}: Björninen är godkänd. Men Brynäs lagbygge hade behövt fler poängstarka spelare i topp6. Det blir en olycklig kompott av spelare som av olika anledningar inte gör poäng.
Så Björninen ska inte ha ett för högt poängkrav på sig personligen, men var han helt rätt spelartyp att ta in med tanke på resten av topp6?
Så Björninen ska inte ha ett för högt poängkrav på sig personligen, men var han helt rätt spelartyp att ta in med tanke på resten av topp6?
+ 3